منتورینگ و کوچینگ

 

کوچینگ

 

در هر سازمان، مدیریت وظیفه برنامه ریزی، سازماندهی، به کارگیری منابع، هدایت و کنترل را برعهده دارد. اما این فرآیند در گرو شناخت کافی از تک تک این وظایف و نحوه ایفای آنها می باشد. نقش مدیریت در یک سازمان مانند مغز در بدن انسان است و همین اهمیت خطیر موجب شده است که بسیاری از سازمان ها، از کوچ های خبره در کنار تیم مدیران خود استفاده کنند. نکته مهم برای انتخاب یک مشاور مدیریت خوب، احاطه و شناخت کامل او از تمامی سطوح سازمانی، از واحد تولید تا فروش و بازاریابی است.

 

منتورینگ کسب و کار داخلی

 

ایده‌ای دارید؟ می‌خواهید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید؟ یا می‌خواهید کسب‌وکار خود را به سطح بالاتری برسانید؟

منتورینگ می‌تواند به شما کمک کند.

منتورینگ، یک رابطه دوسویه بین یک فرد باتجربه (منتور) و یک فرد با انگیزه (منتی) است. منتور در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار، از جمله استراتژی، بازاریابی، فروش، عملیات، مدیریت و توسعه فردی، به منتی کمک می‌کند.

منتورینگ می‌تواند مزایای زیادی برای منتی به همراه داشته باشد، از جمله:

افزایش آگاهی از کسب‌وکار
بهبود مهارت‌ها و دانش
توسعه شبکه‌سازی
افزایش اعتماد به نفس
کاهش ریسک
ما در مشاوره مدیریت نیک خواه، خدمات منتورینگ را به افراد و کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌دهیم.

اگر به دنبال راه‌اندازی یا رشد کسب‌وکار خود هستید، با ما تماس بگیرید تا از خدمات منتورینگ ما بهره‌مند شوید.

 

منتورینگ کسب و کار بین المللی

 

بسیاری از شرکت ها و بازرگانان ایرانی علاقمند به حضور در محیط بین المللی و ایجاد یک کسب وکار جدید در کشورهای دیگر می باشند. اما در کنار فرصت های پیش روی، ریسک های بی شماری نیز در این موضوع وجود دارند که تنها با تجربه و دانش لازم در عرصه تجارت بین المللی می توان آنها را شناسایی کرد و برای آنها راه حل های استراتژیک یافت.

شرکت ها و بازرگانان محترمی که نیاز به منتور جهت راه اندازی کسب و کار برون مرزی دارند، با ما در ارتباط باشند.

 

مشاوره استارتاپ

 

استارتاپ ها نتیجه یک ایده کلیدی می باشند. اما قسمت مهم این فرآیند، چگونگی عملی سازی یا تجاری سازی این ایده است. به عبارتی به هر ایده کاری جدیدی نمی توان استارتاپ گفت تا زمانی که از طریق یک برنامه ریزی دقیق، این ایده به مرحله اجرا برسد و ایجاد منفعت برای صاحب ایده کند.بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا نتیجه تجاری سازی یک ایده اولیه و یک استارتاپ بوده اند.